FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Regulamin Wojen
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum forum gry Strona Główna » Wojny sojuszow !! » Regulamin Wojen
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mniuch
Administrator


Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Debica

 Post Wysłany: Pon 20:37, 03 Wrz 2007    Temat postu: Regulamin Wojen

Deklaracje wojen

- Tytuł każdej deklaracji musi zawierać tagi lub nazwy uczestniczących w wojnie zakonów
- Pierwszy post wątku musi zawierać poprawnie wypełniony poniższy schemat:
cytat:


1. Tag i pełna nazwa zakonu wypowiadającego wojnę i zakon, któremu wypowiadamy wojnę (Temat wojny)

Np. [ZA] Zakon A vs [ZB] Zakon B lub tag [A] + [C] vs [ B ]

2. Warunki zakończenia wojny: [jedna opcja do wyboru]



a) ilość potyczek wygranych pomiędzy Graczami, gdzie minimalna ilość to 50

Np. Wojna będzie zakończona, gdy jedna ze stron wygra 200 walk


b) data, do której prowadzone są działania wojenne. Po upływie wyznaczonego terminu należy podliczyć wcześniej ustalone opcje walki (w pkt a-d) ze wszystkich zamieszczonych poprawnych raportów wojennych i na tej podstawie wyłaniany jest zwycięzca.
Minimalny i maksymalny przedział czasowy, który może stać się granicą końcową wojny to od 3 dni do 1 miesiąca.

Np. Wojna będzie zakończona 31.12.2006 r o godz. 12.00
Zamieszczamy wszystkie Rw - potyczki

3. Minimalne progi raportów w zależności o wybranej opcji:


a) potyczki tutaj ważna jest każda walka

Np. Zamieszczamy wszystkie Rw - potyczki


4. Linijki skopiowane z rankingu przedstawiające oba sojusze.

Według następującego schematu:
[TagA] NazwaA - LiczebnośćA / ŚredniaLeveliA
[TagB] NazwaB - LiczebnośćB / ŚredniaLeveliB

5. Powody (nie są wymagane)



Ogólne zasady:

a) Nie ma możliwości wypowiedzenia wojny kilku zakonom na raz w jednym temacie
b). Maksymalna ilość deklaracji wojennych wynosi trzy. Oznacza to więc, że tag lub nazwa sojuszu może pojawić się w maksymalnie trzech tematach za sprawą dowództwa tego Sojuszu.
Uwaga:
Nie ma możliwości prowadzenia równolegle kilku wojen na raz z tym samym zakonem. Trzeba zakończyć jedną wojnę, żeby móc wypowiedzieć następną.
c) Nie można wypowiadać wojen na przyszłość. Najdłuższy czas rozpoczęcia wojny od momentu umieszczenia posta informującego o niej to 24 h.
d) Koniecznie należy poinformować stronę przeciwną o wojnie. Należy wysłać PW do Przywódcy zakonu oraz jego Zastępców z powiadomieniem o wojnie wraz z odnośnikiem (linkiem) do odpowiedniego tematu na Forum www.planetxx.fora.pl. Takie PW trzeba przechowywać na swojej skrzynce aby w razie niejasności na prośbę obsługi forum udostępnić w celu rozstrzygnięcia sporu
e) Wojny nie można wypowiedzieć graczowi, grupie graczy ani samemu sobie. Dozwolone jest więc wypowiadanie wojny tylko przez Zakon innemu Zakonowi.
f) Przyjęcie wypowiedzenia wojny nie jest wymagane do jej rozpoczęcia
g) W trakcie wojny nie można zmieniać zasad które zostały zapisane w pierwszym poście wojny, oznacza to iż edytować ten post można tylko przez 5 godz. od momentu umieszczenia. Wszelkie zmiany zapisujemy w kolejnym poście i zgłaszamy do moderatora, który ma za zadanie wyedytować 1 post i nanieść zmiany o ile mieszczą się w regulaminie. Nieprzestrzeganie tej zasady prowadzi do zamknięcia wojny
h) Wszelkie zmiany stanu osobowego sojuszu są dozwolone w trakcie trwania wojny.
UWAGA:
Sojusz po zmianach składu osobowego nadal musi spełniać warunki wypowiadania wojen (średnia poziomów i liczebność).
Po przeprowadzeniu zmian, trzeba ponownie wkleić odpowiednie linijki z rankingu przedstawiające oba walczące zakony według w/w schematu. Zakon, który po przeprowadzeniu zmian nie będzie spełniał warunków - przegrywa walkowerem.
i) Nie ma możliwości kontynuowania wojny, wojna wcześniej zamknięta musi być rozpoczęta od nowa z zachowaniem regulaminu.
j) Do wojny mogą przystąpić zakony sprzymierzone z zakonami prowadzącymi wojnę. Fakt ten musi być zgłoszony i zakony sprzymierzone będą walczyć razem. Od tej pory zamiast tagu jednego tylko sojuszu wpisywać się będzie tagi obu.

Przykład:
Sojusz A ma tag [ A ], zakon C, który walczy po stronie zakonu A, ma tag [ C ]. Razem oba zakony tworzą sojusz i przy nickach graczy wpisywać się bedzie tagi obu sprzymerzonych Sojuszy[A] + [C].

UWAGA:
Uwaga w wojnie mogą brać udział maksymalnie 2 sojusze.
W każdym sojuszu może być dowolna liczba Sojuszy.

2. Deklaracja wojny

1. Wojnę mogą toczyć zakony, których różnica średniej leveli (statystyki) nie przekracza 4.
UWAGA:
W przypadku wypowiedzenia wojny na PD czy obrażenia, różnica nie może przekraczać 1.

2. Liczebność zakonu, któremu chcemy wypowiedzieć wojnę musi zawierać się w przedziale:
od: (liczebność zakonu wypowiadającego wojnę)/2 zaokrąglone w dół
do: (liczebność zakonu wypowiadającego wojnę)*2



3. Początek wojny

Wojna zaczyna się po 6 godzinach od momentu umieszczenia pierwszego postu na Forum informującego o rozpoczęciu wojny!!
RW Z ATAKÓW WLICZANE JEST DO STATYSTYK PO 6 GODZINACH OD MOMENTU WYPOWIEDZENIA WOJNY

4. Powody wojny

- W schemacie mogą być zawarte powody wypowiedzenia wojny, nie jest to jednak warunek konieczny do założenia tematu.

6. Raporty wojenne w temacie wojennym

- Raporty wojenne w temacie wojennym są dozwolone o ile:
a. nie łamią Regulaminu Forum oraz Regulamin Starć Rycerzy i są zgodne z Dlaczego tematy są zamykane?
b. spełniają wszystkie ustalenia zawarte w schemacie
c. zamieszczający raport dopisze nazwę zakonu w którym walczy oraz nazwę zakonu przeciwnika np.

Napastnik : GraczA[ZakonA] lub GraczA[A] + [C]
Obronca : GraczB[ZakonB]

d. zamieszczający umieszcza tylko swoje raporty, nie ma możliwości zamieszczania raportów za kogoś


7. Zmiany tagu/nazwy sojuszu oraz fuzje a działania wojenne

- Zmiana nazwy bądź tagu sojuszu biorącego udział w wojnie nie wpływa na przebieg działań wojennych ani nie jest równoznaczna z zakończeniem wojny. Wszystkie raporty, które miały miejsce przed zmianą oraz wszystkie następujące po zmianie wliczają się do ogólnego wyniku wojny. W takiej sytuacji autor tematu musi zmienić tag/nazwę sojuszu w temacie. W przypadku nieobecności założyciela tematu, osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie, może poinformować moderatora o konieczności modyfikacji.
- Jeżeli jeden sojusz przeprowadza fuzję z drugim, to ten, który zostaje wchłonięty, dołącza się do wojen prowadzonych przez sojusz główny, natomiast wszystkie wojny, które sojusz wchłaniany prowadził do tej pory, zostają zakończone, co jest równoznaczne z porażką sojuszu wchłanianego. W takiej sytuacji autor tematu musi wprowadzić odpowiednie zmiany zarówno w temacie wątku jak i w schemacie. W przypadku nieobecności założyciela tematu, osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie, może poinformować moderatora o konieczności modyfikacji.

UWAGA:
Po przeprowadzeniu fuzji, muszą być zachowane zasady z punktu 2 (deklaracje)


8. Zakończenie wojny

- Wojna może być zakończona na podstawie następujących czynników:
a. Wojnę uważa się za zakończoną, jeżeli jedna ze stron jako pierwsza spełniła warunki zakończenia wojny lub upłynął termin określony w temacie wojny.
Za wygraną uważa się stronę, która:
a) jako pierwsza osiągnęła wyznaczony próg łupów z pkt 1;
b) w chwili upływu wyznaczonego terminu osiągnęła większą ilość zdobytych łupów z pkt 1 w zamieszczonych RW.
c) Obie z walczących stron doszły do porozumienia/wniosku, że wojnę należy zakończyć. Wówczas założyciel tematu dodaje do tytułu dopisek "(wojna ZAKOŃCZONA)". W przypadku nieobecności założyciela tematu osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie może poinformować moderatora o zakończeniu wojny. Wojna taka zostaje uznana jako "nierozstrzygnięta" i nie ma w niej ani zwycięzców ani przegranych.
d) W przypadku, kiedy jeden z sojuszow zostanie rozwiązany, traktuje się to jako jego porażkę. W przypadku nieobecności założyciela tematu osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie, może poinformować moderatora o konieczności modyfikacji.
e) W temacie wojennym nie pojawiła się odpowiedź od dwóch tygodni. Wówczas wojnę uznaje się za zakończoną, a moderator dodaje dopisek "(wojna NIEROSTRZYGNIĘTA)" .Wojna taka zostaje uznana jako "nierozstrzygnięta" i nie ma w niej ani zwycięzców ani przegranych.


9. Unieważnienie

- Podczas deklaracji wojny proszę upewnić się, że deklaracja jest poprawna i ważna.
- Błędnie wypełnione lub niekompletne schematy wypowiadania wojen powodują, że wojna jest nieważna od samego początku.
- Deklaracje wojen przez osoby podszywające się pod liderów sojuszów lub osoby do tego nie powołane są nieważne od samego początku.


10. Nieregulaminowe zachowanie a temat wojenny

- Liczymy, że mimo wzburzonych emocji i bezpośredniego kontaktu w temacie z wrogim sojuszem wątki nie będą obfitowały w walki słowne, a każda ze stron będzie zamieszczać tylko RW oraz informować o wszelkich zmianach dot. samej wojny t.j. zmiana stanu osobowego, fuzje, przyłączanie sojusznika do wojny i.t.p. Wszelkie inne rozmowy na temat wojny prosze prowadzic w WZL.
- Kasowane lub edytowane będą zarówno posty jak i całe wątki, które naruszają Regulamin Forum (np. obrażanie, wulgaryzmy, offtopic).
- Tematy wojenne, w których toczą się wyjątkowo zaciekłe dyskusje i łamanie Regulaminu Forum zachodzi często będą czasowo blokowane lub zamykane i uznane jako nierozstrzygnięte.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum forum gry Strona Główna » Wojny sojuszow !! » Regulamin Wojen
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group